środa, 30 listopada 2016

Obolałe, spiętę mięśnie

Niestety w pewnym wieku, jak człowiek nie rusza się zbyt często, dopadają go różne przypadłości zdrowotne. Mnie najczęściej boli kręgosłup, szyja, no i mięśnie. Chyba właściwie wszystkie. Czasem pomaga ciepła kąpiel, czasem nawet to nie.

Na zeszłego Mikołaja dostałam od mojego TŻ-eta świetny sprzęt do masowania. Masażer ten naprawdę skutecznie rozmasowuje moje napięte mięśnie. Kark, ramiona, plecy, cały masaż jestem w stanie wykonać sama. Drodzy Panowie, jeśli więc szukacie odpowiedniego prezentu na tegoroczne święta, myślę że zakup masażera do ciała będzie strzałem w dziesiątkę.

Dobry masażer potrafi zdziałać wielkie rzeczy na wyniszczonym ciele.

Wybór odpowiedniego masażera bez przydatnej i praktycznej wiedzy jest dość ciężki. Można się dać nabrać albo wybrać model nie ten, który potrzebujemy. I zamiast sobie pomóc to raczej stracimy czas, pieniądze i zdrowie. Ja korzystałam z wiedzy serwisu dedykowanego masażerom do ciała pod tym adresem https://masazerydociala.pl/ który dość dobrze ogarnia całość tematu masażerów.

Więc zanim rzucicie się na allegro i ceneo to lepiej się wpierw dowiedzcie jaki typ masażera Wam pomoże na Wasze dolegliwości. Noo i najważniejsze... czy w ogóle masażer może Wam pomóc i czy nie zaszkodzi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz